Sicko

Idag är jag sjuk. Jippi. Det började lite lätt igårkväll när vi åt sushi hos Fredriks föräldrar. Jag åt liksom inte ens top notch kladdkakan efteråt, då är det något allvarligt fel på mig. Säger jag nej till choklad behöver jag antagligen läkarvård. Men hur som helst så vaknade jag idag tokförkyld. Så idag kan jag blogga mycket! Bra va?!

Det värsta med att vara så här förkyld och febrig är att man inte orkar röra sig, jag har lagt allt jag kan tänkas behöva i sängen. Dator, telefon, bok, body butter, c-vitamin... Ja, lite allt möjligt "bra-att-ha". Jag hade tänkt mig att bli ordentligt uppassad på idag, ni vet bara ligga i sängen och någon annan ger mig allt jag vill ha. Men det hade nog inte F tänkt sig, så han stack tidigt imorse. Men nu har jag tjatat till mig att han ska komma hem med lunch i alla fall. Vi får se om han får extra pojkvän-poäng genom att köpa choklad och Cosmo eller så (om han läser detta innan får han inga poäng). Jag håller er uppdaterade på den punkten! Men visst får man vara krävande när man är sjuk? Det tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0