Avtalslagen

Idag känner jag mig sådär lagom less. Jag ska översätta avtalslagen 36 § till engelska och sedan skriva ett litet referat på ett tråkigt rättsfall. Gah, jag vill bara kolla på tv och vara ledig idag! Men så fort jag kommer igång så kommer det att flyta på och det ska kännas SÅ bra när det är klart. Jag är alltid ute i sista minuten, detta ska in imorgon. Jippi.

Igår lyxade jag lite i alla fall (istället för att skriva avtalslag) och åt brunch på Hotell Clarion Gillet, så trevligt! Och så mätt, herregud. Det är verkligen lyx i vardagen, med brunch en söndag.

Nää, nu ska jag fortsätta skriva. Önska mig lycka till...


(Typ såhär känns min hjärna, full av sådana där hemska saker)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0