Klicka hem-objekt från Ralph Lauren

Ralph Lauren är en ständig favorit, klassiskt och SÅ stilrent. Jag har varit i Sigtuna idag, strosat runt och ätit mysig lunch. Jag hittad en butik som heter Köpmangården och som bland annat är återförsäljare av Lexington Clothing och Ralph Lauren. Där hittade jag en fantastisk skjorta, men jag hade varken tid eller lust att trängas bland provhytter med alla turister som också var i Sigtuna idag. Så jag tänkte att jag köper den på nätet istället, men nu kan jag inte hitta den. Tips på Ralph Lauren-nätbutiker mottages gärna! Den är ljusblå (utan ränder) med ett likadant tryck som på bilden under, men den har även ett stort tryck på ryggen. Men vem vet, jag kanske klickar hem den på bilden istället. Tålamod är inte min sak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0