Skolstart

Så, mina vänner! Nu är jag tillbaka. :) Idag började skolan för min del, det startade med dubbel föreläsning. Jag är ganska så trött. Jag har varken jobbat eller gjort något speciellt i sommar, bara tagit det lugnt, så skolstart idag kändes sådär. Men jag ser i alla fall fram emot denna termin, det är min sista och jag har faktiskt fått ett jobberbjudande! Det får vara lite hemligt tills vidare eftersom jag inte skrivit på något anställningsavtal än. Håll ut!

Jag och F har bokat en resa till Rhodos i höst, det ska bli så otroligt skönt att komma iväg i höstrusket! Jag behöver alltid något att se fram emot, annars klarar jag inte av vardagen när det börjar bli kyligt och mörkt.

Jaja, nu är jag tillbaka i verkligheten! Och det känns bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0