Fullt upp

Jag har inte kunnat uppdatera lika mycket som jag har velat dessa dagar, det beror på att jag har fullt upp med att organisera lägenheten och där har jag ingen uppkoppling, eller jag har men det är nere för tillfället. Så håll ut, friends, jag ska lösa det. 

Imorgon är det kräftskiva, jag gillar ju i och för sig inte kräftor men det kan ju vara trevligt ändå. Annars ska jag ha en hel dag off och bara slappa. Nästa vecka är det min sista sommarlovsvecka, inget vidare. Fast det ska ändå bli ganska skönt att komma tillbaka till verkligheten lite. Så nästa vecka kommer att bjuda på fika/luncha med vänner och sådana saker som jag har all tid i världen till just nu. Härligt med ledighet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0